The Amazing Race

        Tid: 09:15:00 Datum: 2008-06-22
Nu sitter jag här igen.
Känns som om jag alltid sitter här, framför datorn och skriver. ;-)
Somnade ändå rätt fort när jag väl kom till rätta i sängen och har nu sovit i ca 8 tim. B springer mellan sängen och tvättstugan.. känns nästan som om jag borde hjälpa honom.... men...... jag vet inte. :-P Jag får väl vika allting istället när han kommer upp med det och sedan lägga in det.

Idag händer inte speciellt mycket. Vi tvättar ju nu på förmiddagen.. sedan i em. har jag ingen aning. Önskar att vi hade Nintendo Wii just nu, men..... Man kan inte få allt man vill här i världen. Ska höra med B om vi ska sätta ut vårt Gamecube på antingen Tradera eller Blocket, för vi använder det väldigt sällan. Men... jag får väl vänta med och ta upp det tills han kommit upp ur sängen, ätit och vaknat lite. :-P

Sitter och tittar på The Amazing Race just nu på 5:an och vissa par som är med behandlar verkligen varandra som skit och jag förstår inte hur man kan behandla varandra så illa. Men.. de kanske lär sig en del under resans gång och antingen börjar de behandla varandra bättre eller så lämnar de varandra.
Aja... strunt samma.... Inte direkt mina problem.



Bild: CBS
Tror det är en bild på lagen från förra säsongen
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0