Fortfarande feber

        Tid: 07:22:19 Datum: 2008-06-19
Idag blir det inget jobb för min del då jag fortfarande har lite feber. Känner inte riktigt för och smitta ner andra på jobb och dessutom känner jag inte för och ligga sjuk hela midsommar. (vilket jag brukar) Därför stannar jag hemma idag och sover, vilar och slöar så att det kanske försvinner.

Jag är så trött på och vara sjuk hela tiden. Det är så trist att föräldrar inte kan hålla hemma sina barn tills dem är helt friska eller att dem håller dem hemma när dem märker att barnet är lite hängigt o.s.v. Jag har lovat mig själv att jag aldrig ska bli så beroende av mitt jobb att jag sätter det före mina barn. Man har själv valt att skaffa barn och då får man ju se till och vara där för dem också.. tycker jag.

Nej, nu ska jag ringa jobb och säga att jag inte kommer idag.
Hörs väl under dagen.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0