Blir jätte ledsen

        Tid: 16:57:42 Datum: 2008-06-17
Nu är det ett tag sedan jag fick upp mina nya design och fortfarande fungerar den inte som den ska. Allt som ska visas, visas inte och jag blir väldigt ledsen. Ingen tycks veta riktigt vad felet är heller och det gör mig frustrerad.
Jag har varit i kontakt med publishme.se och även med tjejen som gjorde designen, men ingen av dem kan riktigt säga vad jag ska göra. För tillfället saknar jag min gamla design utav den anledningen att den fungerade... Det är tråkigt när det tekniska ska dumma sig och man knappt får någon hjälp.

Vill ju bara ha en design som fungerar.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0