Tankar far hit och dit

        Tid: 09:59:52 Datum: 2008-07-09
*suckar*
Jag hade planerat att sova länge idag... men som ni märker så blev det inte mycket med den saken.
När jag vaknade av att telefonen ringde, så började en massa tankar snurra runt i huvudet... vikt, träning, pengar o.s.v. Jag har inte lyckats bli av med dessa tankar, så därför lär jag inte kunna somna om igen. Blir så trött på alla dessa tankar alltid och de gör mig så frustrerad och även stressad.
Jag hatar det. Varför kan jag inte bara slappna av och försöka njuta av livet som en normal människa, istället för att gå och oroa mig för allt? Jag önskar verkligen att jag hade svaret på den frågan.

Börjar längta tillbaka en del till jobb, för då sysselsatte jag mig med en massa saker och därför fanns det inte tid över till att tänka på en massa tråkiga saker. Som tur är så börjar jag jobba på måndag, så det är ju inte alltför lång tid dit.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0