Rapportering

        Tid: 08:21:39 Datum: 2008-07-02
Ucsh, jag ser inte fram emot löning denna månaden. Har varut borta en del nu under juni så det kommer märkas en hel del på lönen. :(
Men,men.... där är inget att göra och det är inte lönt att hänga upp sig på det då man inte kan göra speciellt mycket åt det. Vad jag ska göra från och med nu är och jobba trots att jag är sjuk... dels för att man förlorar för mycket på att vara hemma och dels för att jag från och med igår gick ner till enbart 75%. :( Inte mitt val.... utan chefen sade att han inte kunde ge mer för tillfället. *suckar* Man får väl vara glad för det man får.... men är man 24 år vill man för det mesta inte enbart jobba 75%. Jag vill det inte ialla fall...... speciellt inte när jag lät bli att söka två andra heltidstjänster för jag visste att jag skulle få fortsätt här och hade fått intrycket av chefen att det var på fortsatt 100%.
Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.... Jag har anställning fram till den siste dec. detta året och sedan får vi se vad som händer..... Kan ju inte söka annat just nu eftersom jag skrevet på papper fram till den siste dec., så just nu är det bara att bita ihop och göra det bästa av hela situationen.

// Hej svejs
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0