Pannkakor till frukost

        Tid: 10:33:02 Datum: 2008-07-21
Jag har en så snäll sambo. :) Han står för tillfället i köket och gör pannkakor till oss, till frukost. Eller ja.... det blir kanske inte direkt frukost utan snarare en tidig lunch. :) Jag börjar jobba 12, så därför måste jag ha ätit innan.
I och med att Benny står och gör pannkakor till oss, så gick jag ut på nätet för att se om man kunde hitta ett nyttigare recept på pannkakor och jag hittade denna sidan. Behöver jag skriva något annat än att jag blev förälskad i den? Jag ska absolut testa det amerikanska blåbärspannkakorna, chokladpannkakorna, pannkakorna med keso... Ja, jag ska väl i stort sett testa alla sorters pannkakor där finns. :)

Nej, nu är det dags och äta lite pannkakor. :)


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0