Ont i magen

        Tid: 10:31:21 Datum: 2008-07-12

*snyft*
Vaknade för ca 30 min sedan och hade så ont i magen. Nu är det lite bättre, men jag mår illa. Vet inte riktigt vad det är. Jag hoppas att jag inte ska bli sjuk, för jag ska börja jobba igen på måndag. Jag har inte tid och vara sjuk.

Vad händer idag? Ingenting på hela dagen. Jag ska bara vara hemma och ta det lungt och hoppas att krånglet med magen försvinner under dagen. Är den bättre till ikväll så ska vi hem till S & P för och spela lite Uno Spin. Jag hoppas verkligen min mage blir bättre under dagen.
Mamma ska också komma ikväll för och färga mitt hår. Jag brukar färga det själv, men tycker att det blivit så jobbigt nu när det börjar bli långt igen, så därför tar jag mamma till hjälp.

Nej, nu ska jag se om jag kan hitta något som kan tänkas hjälpa för magen. Kanske ska skicka in sambon i affären och köpa ProViva Svartvinbär.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Har en liten teori om ditt magonda,

det kan inte vara maten i går?

Det kan ju vara din galla som spökar,

och pommes kan verkligen sätta fart på det hela.

Äter du mycket friterat?

Man kan vara känslig mot det (jag är nämligen)



Hoppas du mår bättre snart

2008-07-12 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0