Måndag i sammandrag

        Tid: 19:51:47 Datum: 2008-07-14
Måndag igen och början på en ny vecka. Ibland undrar jag var tiden tar vägen, för det känns ibland som om man inte riktigt hinner med. Det är redan mitten av juli och snart övergår det mot höst igen och innan man vet ordet av det är det nyår och snart år 2009.
Jaja.....
Idag började jag jobba igen efter två veckors sem. Känner att jag lätt skulle vilja ha två eller tre veckor till, men tyvärr är det ingen möjlighet denna sommaren. Detta för att jag började jobba först i slutet av februari och fick därför inte ihop så många semesterdagar innan det var dags för sem. Men,men.... inget och grubbla över, utan det är bara att bita ihop och jobba på.

Dagen började med att man lagade till frukost för att sedan köra till gymmet och träna i ca två tim. Hem, duscha och sedan gå till jobbet för att vara där mellan 11.30-18. Hem, äta middag, kolla tv, gå promenad med Fatika och nu är det tv och dator som gäller. Det är min måndag i väldigt stora sammandrag. *gäsp* Skulle nästan behöva gå och sova nu, men det känns som en aningen för tidigt.

Får fördriva tiden lite med och läsa bloggar.
Har ni några tips på bra bloggar?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0