Lördag förmiddag

        Tid: 11:54:42 Datum: 2008-07-26
Igårkväll (rätt sent) rakade jag benen för att jag tänkte att jag säkert inte orkar det nu på förmiddagen... och jag hade helt rätt. :) Tur att jag rakade dem igår. :) Nu på förmiddagen har jag istället tagit ett fotbad, smörjt in fötterna och även målat tånaglarna. Nu sitter jag med tårna i vädret och väntar på att de ska torka så man kan orka ta itu med något idag.
Vet inte riktigt vad jag känner för och hitta på idag.. eller om jag orka hitta på något. Känner inte riktigt för och göra något... men jag känner inte heller för och sitta hemma och titta på tv. *suckar*
Nu är det jobbigt.... att inte vilja sitta hemma men inte heller vilja hitta på något.

Ska se om jag kan orka byta om ialla fall.... Kan ju kanske inte gå i pyjamas hela dagen.. hur skönt det än är.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0