Lite dåligt

        Tid: 16:17:25 Datum: 2008-07-07
Jag har skrevet lite dåligt med inlägg både igår och idag, men det är så när man har annat och göra.
Igår fick vi besök av S & P som kom hit. Vi körde och spelade minigolf vilket var väldigt kul, men det kan ha och göra med att jag vann. :P Det enda tråkiga är att banorna inte sköts så ordentligt på det stället vi var och spelade... så nästa gång blir det nog minigolf inne i HBg. :) Jag glömde dessutom kameran hemma, så tyvärr blev där inga bilder heller tagna. :(
Efter minigolfen körde vi hem till oss igen och fram kom Uno-leken och sedan spenderades där många, många timmar åt att spela Uno. När vi upptäckte att kl. var ca 02.30 kom vi fram till att det var dags för en sista runda och sedan fick det vara för kvällen (natten).
Det är alltid lika trevligt och träffa dem och jag är verkligen glad över att jag och S har kunnat lägga allt det trista bakom oss och bli vänner igen. Jag har saknat henne som vän, så därför är jag väldigt glad över hur det hela har löst sig. :)

Idag har det tyvärr inte hänt så mycket utav den anledningen att jag inte mår 100% bra.
Kan ha och göra med för lite sömn två dagar i rad nu och så vädret. Ena dagen är det så varmt så man knappt kan vara ute och andra dagen så åskar och regnar det. *suckar* Men jag antar att det är svensk sommar.

Nej, nu ska jag lägga in lite bilder som jag tagit och se vilka som får stanna kvar och vilka som kommer kastas bort.
Återkommer senare.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0