Hur får man era åsikter?

        Tid: 21:13:28 Datum: 2008-07-15
Imorse skrev jag ett inlägg om att jag funderar på en kommande tävling i min blogg... in första tävling i bloggen. Priserna kommer ur egen ficka då man inte är sponsrad av något företag.
Men jag frågade er vad ni tyckte att det skulle vara för tävling? Hur vill ni att det ska gå till?
Tråkigt nog har jag inte fått en enda kommentar om det.
:-(

Nu ska jag göra mig redo för sängen, ska jobba mellan 7-13 imorgon.
Natti
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)

Kram

2008-07-15 @ 21:20:21
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: patricia

Hej.Jag är dålig på tävlingar men du skulle kunna göra någon frågetävlingar om allt möjligt som händer i världen eller något.

Förresten så såg vi filmen du tipsade om i söndags eller måndags.Usch vilken hemsk film,den gick djup in i en alltså.

kram

2008-07-16 @ 08:44:20
Postat av: Mamsen

Gör en tävling på olika filmer eftersom du ser mycket på film själv så tycker jag det kan vara passande och dom som vill delta i tävlingen får oxå se en del filmer då, Lycka till med tävlingarna du planerar

2008-07-21 @ 17:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0