Godmorgon alla glada

        Tid: 09:15:45 Datum: 2008-07-05
Eller det räknas kanske inte som morgon nu? Det är kanske förmiddag?
Vad tycker ni? Är det fortfarande morgon eller det är förmiddag?

Ialla fall... Hej! :)
Dagens första inlägg och det blir inget långt för jag ska in i affären och handla lite frukost. Måste ha yoghurt till mina flingor och russin. Mumsigt. :) Idag står det kalas på kalendern, så vi ska bege oss till Perstorp för och fira två av mina brorsbarn. Lillkillen blir 2 år och tösen blir hela 10 år!! Herregud vad tiden går, känns som om det var igår de kom till världen. :P Vet inte om det blir några bilder då jag inte vet vad föräldrarna tycker om det.. att jag lägger ut bilder på deras barn i min blogg. Jag ska fråga dem.. så får vi se hur det blir.

Nej, nu skriker min mage så nu får jag gå de ca 50 m vi har till affären och handla det jag behöver.
Ha en toppen dag!!!
Kramis
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0