Fredag redan & bilder från gårdagen

        Tid: 13:07:00 Datum: 2008-07-04
Idag är det redan fredag och det betyder att snart är min första semestervecka slut. :( Tur att jag har en till, men det känns som om jag verkligen hade behövt två till. Men,men...... så blir det inte, ialla fall inte denna sommaren.

Jag sov länge idag, vilket behövdes.
Sambon kommer hem om ca 3,5 tim och det är tur för jag känner mig verkligen ensam. Buhu. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Börjar bli lite trött på att enbart sitta hemma... trots att jag inte gjort det så mycket i denna veckan... men jag vill inte sitta hemma ikväll och glo på tv. Man kanske skulle bege sig till Ekebo för det är ju Ekebofestivalen idag. Den börja igår och slutar imorgon. Men jag vet inte om jag har någon större lust att köra dit.... Kanske bio istället... Får gå in och kolla om där går någon bra film.

Vad ska ni göra idag?



Detta är vad jag ägnade gårdagen åt hemma hos mina föräldrar.
Slappa i hängmattan, spela BeachBall och kolla när nya poolen fylldes med vatten.
Längtar tills poolen är helt fylld så man kan hoppa i den och svalka sig när det är så varmt som det var igår. *puh*
Men igår var en riktigt bra dag och jag önskar att jag kunde ägnat denna dagen också åt det... men man kan inte få allt man vill.
:P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Hej.Jag håller med dig,tur man har 1 vecka till på semester..känns som man skulle vilja ha hela sommaren ledigt.men icke att det går.

Ja ekebo festivalen skulle varit trevligt.

iaf imorgon för då är det bra artister + att joddla med siv kommer dit.

men jag vet inte om jag känner för det,och sen har jag ingen att gå med så,inte direkt roligt att gå ensam.

Hoppas allt är bra iaf?

kram

2008-07-04 @ 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0