Finalen

        Tid: 21:36:57 Datum: 2008-07-30
Sitter just nu och tittar på finalen av Pussycat Dolls Present: Girlicious
Vet inte riktigt vem jag hoppas på ska åka ut...
*funderar*
Gruppen ska bestå av tre personer.... men om man tittar på girliciousmusic.com så är de faktiskt fyra tjejer, så frågan är om det är en eller två som åker ut ikväll.
Det ska bli spännande och se faktiskt.
Jag hittade bilden nedan på sidan som jag länkat till ovan och där ser man vilka fyra som är med i gruppen...
......om det nu stämmer.



Måste bara skriva att jag jag löjligt förtjust i Chrystina:s vita kängor.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: © K A T T A

GRATTIS!

Du har vunnit min bloggdesign tävling!



Skicka ett mail till ( [email protected] )

Vad ska det stå i "infosidan" så att man fyller ut den?

2008-07-30 @ 22:43:09
URL: http://fakkors.blogg.se/
Postat av: Susanne

Gruppen vart så grymt bra ihopsatt :) lyssnar på like me om och om igen :p

2008-07-31 @ 17:47:52
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0