Ett mindre sammanbrott

        Tid: 21:57:56 Datum: 2008-07-21
Ca 30 min innan jag skulle börja jobba i förmiddags började jag må jätte dåligt och kroppen började skaka och jag kände hur paniken började vöxa, hur mitt hjärta börja slå hårdare och hårdare... Panikattacken var ett faktum.
En kvart innan jobb började sitter jag hemma i sängen och gråter och jag kippar efter luft känns det som. Men.... på något sätt fixar jag fram styrkan och åker till jobb. Tanken var ju först att jag bara skulle upp där och säga att jag inte klarar av att jobba... men på något sätt fixar jag det och jobbar hela min tid. Energin har varit låg... men jag har ialla fall varit på jobb.

Det har varit en kämpig dag och kväll och jag mår fortfarande inte bra. Jag tror att detta kommer vara en jobbig vecka om jag ska vara ärlig. Känns som om jag kommer gå på sparlåga hela veckan, som om det där totala sammanbrottet ligger och pyr under skinnet. Behövs bara en sak till för att jag ska trilla över kanten denna veckan....... Jag hoppas att jag har fel.... men det känns inte som om jag har fel....

Nu är det dags för sängen.... känner mig helt slut och jag ska börja jobba 06.30 imorgonbitti.
Ta hand om er!!
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0