Er hjälp, tack

        Tid: 09:15:24 Datum: 2008-07-15
Har precis ätit frukost bestående av en tallrik mannagrynsgröt med lättmjölk och jordgubbsylt.
Var kanske inte det smidigaste och göra gröten på vanlig lättmjölk, utan jag skulle gjort den på laktosfri.. men vad gör man inte när man inte har tillräckligt med laktosfri? Mackor tycker jag inte är gott på morgonen då jag tycker att de enbart växer i munnen.
Sitter nu vid köksbordet och önskar att jag skulle kunna gå och lägga mig igen. *suckar*
Tyvärr kan jag inte det då jag böjar jobba om ca 50 min. Det är tungt och vara igång igen, men samtidigt är det skönt. Det är bara lite jobbigt då man inte känner barnen eller personalen direkt eftersom det är sammanslagning nu, men nästa vecka blir bättre för då är jag mestadels med barn som jag känner och personal som jag i vanliga fall jobbar med.

Har träningsvärk idag lite överallt i kroppen. Känns inte alls behagligt. Jag har hört att man ska träna bort träningsvärk, men jag beger mig inte till gymmet idag igen för ett styrkepass då jag ska dit imorgon eftermiddag med sambon och brossan. Jag får kanske försöka lyfta en och annan unge på jobb idag annars. :-P

När jag kommer hem ikväll så kommer ett dagens tips.
Jag måste verkligen bli bättre med det och verkligen komma med ett tips om dagen.
Vad vill ni ha för tips? Vad är ni intresserade av?

Jag håller också på att gnola på en tävling. Min allra första tävling i bloggen, så det kommer inte bli något stort, men det är alltid något. Jag blir ju inte sponsrad med något som många andra bloggare blir, utan mina priser kommer direkt ur egen ficka. Vad tycker ni jag ska ha för tävling?

Nej, nu väntar jobb.
Ha en bra dag!!
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0