Dumt att missa detta

        Tid: 21:16:36 Datum: 2008-07-04
Egentligen ska jag bara skriva in ett Dagens Tips, men idag blir det två eftersom jag inte kan låta bli att tipsa er om alla läckra nyheter hos Cocoo.se
Jag är en armbandstjej och denna gången är där en mängd nya, häftiga armband och denna gången måste jag verkligen klicka hem några stycken.
Jag kan bara inte låta bli.
 Nedan följer bilder på det jag fastnat för allra mest och det märks ju väldigt tydligt att jag är förälskad i armband.





Där finns ännu fler som jag skulle vilja lägga ut här i bloggen, men ni får helt enkelt klicka på bannern nedan för att komma till sidan och klicka runder bland alla nya armband, klockor, halsband och öronhänge.

www.cocoo.se -   Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!

Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
KATEGORI » Petra tipsar | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0