Dåligt humör

        Tid: 13:48:54 Datum: 2008-07-23

Jag är irriterad just i denna skrivande stunden....  Blir ibland så irriterad på att ha en sambo.... Det ska verkligen bli skönt när han börjar jobba nästa vecka istället för och ligger hemma på soffan och slöar, slöar och åter slöar. Hur många gånger han har tagit fram och använt dammsugaren under dessa två veckor han haft semester och jag jobbat är lätträknade.. på ena handen.. dock inte på alla fingrarna. När jag kommer hem sitter han antingen vid datorn eller så ligger han utfläkt i hela soffan och glor på tv. Är det då konstigt att man blir en aningen irriterad? Rentvättade kläder ligger framme och det är bara hans kläder för mina la jag in igår. De är färdigvekna och så, de ska bara in på sin plats... Hur länge ska vi gissa på att de ligger kvar??? 1 dag? 3 dagar? 1 Vecka? Ja, det ska bli intressant och se. Jag ska försöka bita mig i läppen och inte säga något om det... hur mycket det än irriterar mig.

Ibland önskar jag att man kunde bli osynlig och tänka sig iväg till andra platser.
Är det bara jag som inte har det där glamorösa sambolivet eller det är så att många andra förskönar sitt samboliv i sin blogg??

Nu ska jag gå och vila ett tag... så kan sambon få kela med den j*vla fjärrkontrollen till tv och jag behöver inte se det.
*grrrrrrrrrrr*


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0