Varför?? Jag är så ledsen.

        Tid: 09:35:04 Datum: 2008-02-20


Jag blir så ledsen varje gång jag mår så här, varje gång jag känner så här.
Det tar så mycket kraft och energi att jag blir helt slut i både kropp och huvud.
Det är jobbigt att aldrig veta från dag till dag eller ens stund till stund hur man ska må. Ena stunden är jag hur glad som helst och tycker att livet är hur kul som helst och jag ser framemot en massa saker, medan det i nästa känns totalt meningslöst och allting känns oviktigt och jag bryr mig inte för något.
Idag eller just nu känner jag att allting är meningslöst, att jag inte orkar. Vad är det jag inte orkar då? Jag vet inte, jag får bara en känsla av att jag inte orkar. Helt plötsligt känns det som om jag har alla världens problem på mina axlar och om jag inte löser dem så är jag misslyckad. Då är jag inte värt någonting, men så är det ju inte. Jag kan inte lösa alla världens problem, jag kan inte ens lösa mina egna. *suckar*
Jag är bara så ledsen, så väldigt ledsen och jag vill inte vara det.......

Har jag gett upp eller är jag på väg att ge upp?


KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Du har inte gett upp du är på rätt spår eftersom du vet att det inte är så. Kämpa på. Ljusare tider kommer.

2008-02-21 @ 09:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0