Svårt och sova

        Tid: 08:50:37 Datum: 2008-02-17

Godmorgon

Sitter framför datorn nu och försöker fördriva tiden tills det är dags för och titta på Nyhetsmorgon och några "kända" bloggerskor. Det ska bli intressant och se dem på tv, se om de är något alls som de försöker vara i bloggen. Det är ju lätt och utge sig för och vara någon i bloggen, men och sedan vara med i tv är ju en annan sak. Ialla fall.... Det ska bli intressant och se dem ialla fall.

Hur kommer det sig att man visaa gånger har så svårt för och somna om när man varit uppe? Jag låg i sängen i 40 min och försökte somna om, men det ville sig inte. Tankarna bara for genom huvudet och den ena tanken följdes upp av en annan tanke och så fortsatte det så. *suck*
Hur gör ni när ni inte kan sova?

Vad ska man göra idag? Först var jag sugen på och gå ut på en promenad, men när jag tittade ut genom fönstret så är det grått och trist ute så där försvann den motivationen. Sedan tänkte jag att jag skulle åka in till HBg och träna, men den motivationen är också som bortblåst. :( Dagen kommer väl att spenderas hemma, i soffan tillsammans med datorn.


Nu ska jag surfa runder lite och se om jag hittar någon rolig sida.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får en bra dag :)

2008-02-17 @ 09:49:54
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: mamsen

Lite grått väder hindrar väl inte en promenad

2008-02-17 @ 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0