Söndag = träningsdag

        Tid: 10:12:19 Datum: 2008-02-24
Idag är det dags och bege sig till gymmet och träna lite.
Har inte tränat sedan i onsdags, så nu är det dags och komma iväg igen. Jag förstår inte varför jag har så svårt för och få in träningen som rutin i vardagen. Men nu ska det väl kunna funka då man fått sitt schema och kan planera lite bättre. Det SKA bli träning mellan 4-5 dagar i veckan, så är det bara. Motivationen börjar dock tryta nu och det är för att jag inte tycker att jag ser de resultat som jag så gärna önskar mig. Jag tycker att jag tränar och äter någorlunda rätt, men ändå får jag inte de resultat jag vill.... och inte tillräckligt snabbt heller. :(

Nej, det får bli styrka 3 gånger / veckan och kondition 1-2 gånger / veckan. Dessutom får jag nog sätta mig ner och kolla över mina matvanor.... igen. Tycker att jag gör det hundra gånger varje månad, men ändå kommer jag inte fram till något bra. Är ju medlem i Viktklubb.se, men det är lite svårt och hålla på och räkna kalorier när man äter lunch på förskolan samt mellanmål. Men det får helt klart bli bättring..... annars....... Ja, jag vet inte vad annars.... kanske borde överväga operation..... plastikkirugi....... Jag vet inte......
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0