Sista dagen i frihet

        Tid: 08:09:02 Datum: 2008-02-20
Godmorgon allihopa

Ja, idag är sista dagen i "friheten". Imorgon börjar man jobba och då kan man inte längre gå och dra benen efter sig. Nej, nu kommer man jobba 8 tim om dagen, komma hem, äta middag, köra och träna och sedan hem och lägga sig. Nej, nu överdrev jag. Dagarna kommer inte att se ut så dag ut och dag in. :) Jag slutar ju olika tider så dagarna kommer ju se olika ut. :) Jag har inte fått mitt schema än, men det får jag väl förhoppningsvis imorgon eller senast fredag. Måste ju kunna planera nästa vecka då man ska få ihop jobb med 4-5 träningsdagar också. Som jag skrev i gårdagens sista inlägg så är jag nu trött på och vara tjock så nu ska ha tränas. Jag skrev också att det var slut med läsk, godis, kakor o.s.v. och det ska jag försöka hålla till 100%. Jag hoppas på mycket stöd och peppande ifrån nära och kära. (och kanske från er läsare)

Vad ska man göra idag då?
Jag ska köra och träna vid 10.30-11.00 någon gång, sedan ska jag hämta pappa när han slutar kl. 14.00 och därefter får vi se vad som händer.

Nej, nu är det dags för frukost och sedan får jag gå ut med Fatika en runda också.


Fatika - min vovve.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack för att du hämta pappa igår. Hörde att ni var och fika och att du var duktig som inte tog någon kaka utan en smörgås iställett. Lycka till du klarar detta.

2008-02-21 @ 09:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0