Ont överallt (nästan)

        Tid: 20:50:14 Datum: 2008-02-17

Har precis varit inne i duschen och gud vad det var skönt och duscha.
Jag har inte mått bra på hela dagen. Jag har mått konstigt hela dagen, trött, ont i magen och ont i nästan varenda led man kan komma på. Höftled, fotleder, knäleder, handled...... Ja, jag mår helt enkelt inte bra. Jag börjar dessutom bli orolig för att jag har ont.... men det är säkert ingenting. Jag får väl avvakta lite till och se hur det blir. Jag håller kanske på och bli sjuk igen och så ha det satt sig på mina leder. Aja, vi får helt enkelt se vad som händer...... *suckar*

Med detta så får det vara slutbloggat för idag. Ögonen håller på och gå i kors, så det är väl bäst och leta upp sängen och försöka sova.

// Godnatt

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0