Om ca 2 tim....

        Tid: 07:45:10 Datum: 2008-02-21
image36

.... påbörjar jag min 1:a arbetsdag.


Så är dagen då kommen när jag börjar jobba. :) Idag är det dags för första dagen på förskolan och jag tycker att det ska bli spännande. Men gud så ont i magen jag har nu, jag är så nervös. Jag är inte gjord för såna situationer där allting är nytt och jag inte vet vad som väntas. *suckar* Hade jätte svårt och somna igår kväll, men efter många om och men gjorde jag det och när mobilen sedan ringde i morse så sov jag så gott så då ville jag knappt gå upp.
Men här sitter jag nu, har ätit frukost och gjort mig nästan klar (förutom att jag fortfarande sitter i mina pyjamasbyxor) och väntar på att kl. ska bli 09.00 så man kan gå. Börjar ju 09.30 - och har ingen aning om när jag slutar. Ska ut med Fatika om ett litet tag också.

Är det fel och fråga när man slutar idag? Kan det uppfattas fel? Jag tycker nämligen inte om och inte veta något, som t ex när jag slutar. Jag behöver ju inte fråga med en gång jag kommer dit idag, men man kan kanske fråga senare under dagen om de inte sagt något. Det kan ju inte vara fel, eller?

Vi får hoppas att min första dag går bra och att ångesten håller sig borta. Jag vill verkligen göra ett riktigt bra första intryck på mina arbetskamrater.

Nej, nu får jag gå och leta upp kläder och ha på mig idag och så får jag väl plocka fram mina papper, inneskor och lite annat smått och gott.

Ha en bra dag, för det tänker jag ha. :)image35

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0