Nu får det vara nog

        Tid: 21:07:38 Datum: 2008-02-19
Från och med imorgon och hela mars ska jag försöka undvika godis, läsk och kakor.
Nu är jag trött på och vara tjock. Nu är jag trött på aldrig kunna hitta byxor. Nu är jag trött på och ha dåligt självförtroende. Nu är jag bara trött på allt, så nu får det verkligen vara nog, nu får det verkligen räcka.
Jag vill inte känna mig som den där fula, tjocka tjejen som alltid gömmer sig.
Finns där någon som känner igen sig i det jag skriver får gärna skriva en kommentar.
Kanske någon som till och med vill hänga med på utmaningen? :)

Med detta så får detta vara kvällens och dagens sista inlägg. Nu är det dags att gå och tvätta ansiktet, hoppa i pyjamasen och sedan krypa ner i sängen och försöka somna.

Natti, natti
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0