Mitt löfte....

        Tid: 15:43:23 Datum: 2008-02-19
.... är att jag aldrig ska åka till ett köpcentra eller något när jag inte har några pengar.

Jag försöker verkligen lära mig att man kan åka till olika köpcentra utan att man har pengar, men jag tror att detta är en omöjlighet för mig att lära. Jag blir lika sur, irriterad och ledsen varje gång. Jag förstår inte meningen med att åka och "fönstershoppa". Det är väl inget kul med det? Jag tycker inte det ialla fall och tro mig, jag har verkligen försökt lära mig och tycka att detta är okej och att det faktiskt kan vara kul. Men det är det inte.
För mig är det så att om man åker till ett köpcentra eller någon affär eller liknande så är det för att man har tankar på och köpa något, för det är väl ändå den tanken som driver en till och åka någonstans där man kan handla något eller det är kanske bara jag har det så?

Ialla fall, från och med idag ska jag inte åka någonstans utan pengar för jag blir så ledsen när jag hittar något och sedan inte kan köpa det. Så tänker man att man ska åka tillbaka när man fått pengar och köpa det man hittat, men när man kommer tillbaka så upptäcker man att de bytat sortiment och att de inte har kvar det man hittade längre.

Nej, ledsen är jag ändå utan att jag behöver bli det över något sådant.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0