Middag + Kanadas Next Top Model

        Tid: 18:20:22 Datum: 2008-02-24
Har precis ätit middag, som idag bestod av fiskpinnar, potatis, remouladsås och grönsaker.

(här ska det egentligen vara en bild, men det tar så lång tid och ladda upp bild ikväll)

Just nu sitter jag och tittar på Kanadas Next Top Model. Jag har inte följt serien så jag har ingen aning om vem som ska vinna. Jag tycker inte direkt att där är några som ser ut som en supermodel, men vem säger att man ska se ut på ett speciellt sätt egentligen? Man har väl en speciell bild i huvudet av vad man själv är en topmodel och när de i programmet inte motsvarar ens förväntningar så blir man väl lite besviken. Men,men......
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0