Melodifestival - Svenskt

        Tid: 23:35:41 Datum: 2008-02-23
Jag tycker att melodifestivalen i Sverige bara spårar ur mer och mer för varje år som går. Oftast bryr jag mig inte så pass mycket att jag orkar kommentera det och ens bry mig, men nu vill jag dela med mig av mina åsikter.
Jag tycker att man ska framföra låtarna på svenska i den svenska melodifestivalen. Man ska inte framföra dem på engelska, bosniska, finska eller vilket annat språk som helst utan det ska vara på svenska. Varför? Jo, för att vi befinner oss ändå i Sverige och det är den svenska melodifestivalen. Vill man sjunga på något annat språk så tycker jag fatiskt att man får ställa upp i det landets melodifestival som har just det språket man vill sjunga på.

Detta är mina åsikter och de står jag för.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0