Inget vidare bra....

        Tid: 12:01:10 Datum: 2008-02-23

.... dag idag.

Humöret är absolut inte på topp, utan istället känner jag mig nere och ledsen. Känner mig en aningen värdelös och misslyckad. Vet inte riktigt varför, men så känner jag idag ialla fall. Vill egentligen bara gå och lägga mig sängen igen och dra täcket över huvudet och vakna på måndag och förhoppningsvis vara på bättre humör.
Jag vet inte rikigt om det är mitt dåliga självförtroende som spökar eller om det är det faktum att jag hade en skitdag igår. Missuppfattade tider på jobb, bråk med en familjemedlem, bilen gick sönder o.s.v.

Jag vill bara få leva ett vanligt liv. Är det egentligen så mycket begärt efter allt det jag har varit med om? När jag tänker på vad som hänt i mitt liv så känns det nästan som om jag skulle vara 40 år eller något istället för snart 24. Det känns inte riktigt logiskt att jag ska ha varit med om så mycket redan, men det har jag och jag försöker hantera det och göra det bästa utav mitt liv så jag kan få en så bra framtid som möjligt. Men just idag känns det väldigt avlägset och omöjligt..... men ....... så länge inte mitt hopp överger mig så ska jag väl kunna lyckas. Dock känns det som om mitt hopp blir lite mindre för var dag som går.....

Kan jag få hoppa av på nästa station?


image44
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Nej det får du inte du ska åka vidare. Kram

2008-03-01 @ 11:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0