Det dåliga humöret kommer krypandes

        Tid: 15:38:16 Datum: 2008-02-18
Ja, jag känner riktigt hur mitt dåliga humör kommer krypandes längs ryggraden och armarna. Det är bara en tidsfråga innan det byggt ett litet bo inom mig och därmed också kommer att stanna resten av kvällen. *suckar*
Jag som verkligen trodde att detta skulle bli en toppendag i och med det postiva beskedet, men ack så fel jag hade. Jag sitter här och retar mig på alla saker, allt ifrån stora till små.
Jag retar mig på att jag inte har några pengar och med andra ord inte kan ge mig ut och shoppa lite nu när något positivt äntligen hänt i mitt liv. Jag stör mig på att jag inte får mina pengar ifrån min bror (som jag skulle haft för en vecka sedan) och att han inte hör av sig själv ang. det eller svarar när jag skickar om det. Jag stör mig på och sitta hemma och inte göra någonting, men hur kul är det och köra någonstans utan pengar?

Jag borde vara glad idag och jag borde sprudla av energi och lycka, men istället känns livet faktiskt skit och jag känner mig bara tom och orkeslös. Det känns som om jag skulle vilja gå och lägga mig och bara dra täcket över huvudet och inte göra något och inte tänka på något.
Jag vill bara skrika rätt ut, jag vill bara säga till allt och alla precis vad jag tycker och tänker om dem, men istället för och göra det så håller jag allt inom mig och så blir jag arg och irriterad istället.

Varför?? Jag blir så väldigt ledsen.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Lina

Åh de tär så jävla jobbigt när man känner att man bara vill explodera! Jag hatar det!

2008-02-18 @ 16:43:50
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Lina

nä det är ju så jävla jobbigt att inte ha en bil när man blivit beroende av en typ! :)

2008-02-18 @ 19:02:26
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0