Blake Lively - Serena van der Woodsen

        Tid: 17:13:25 Datum: 2008-02-19
Ni som också tittar på GossipGirl på tisdagar kl. 20.00 har sett Blake Lively - spelar Serena van der Woodesen. Serien har inte gått så länge, men den jag tycker bäst om är henne. Jag gillar hennes stil och jag gillar hennes sätt och vara. (ialla fall i serien)
Var inne på posh24.se igår och kollade runt lite och passade då på och se vad där stod dom Blake. Tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket av vad där stod, men jag gillade bilderna på henne. När man ser bilder på henne så ser hon så fräsch och glad ut så det är nästan så man drar lite på leendet när man ser henne.


(bild hämtad på posh.se)

Jag gillar denna stilen för den är enkel och den visar att hon inte behöver visa sig i dyra klänningar för och dra uppmärksamhet till sig. Man kan identifiera sig med henne i denna stilen.


(bild hämtad på posh.se)

Jag älskar denna klänningen. Jag tycker den ser så söt ut och jag tycker att hon passar bra i den. Skulle gärna vilja en sådan själv.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0