Vinterkräksjukan??

        Tid: 16:02:42 Datum: 2008-12-22
Sitter här hemma, nerbäddad i soffan, och mår illa.
Magen känns inte riktigt kry heller och mamma undrade om jag fått vinterkräksjukan.
 Ingen aning, för den tanken hade inte slagit mig... men nu tänker jag mer och mer på det..
Det enda "problemet" är att jag inte har kräkt.... än....
Men så fort jag stoppar något i munnen, så mår jag väldigt illa och det känns som om det ska komma upp igen.
Känns inte som det roligaste läget just nu så här bara en dag innan julafton. :(

Någon mer än jag som ev. är på väg att bli sjuk nu så här innan julen?
Någon som kanske är sjuk och ligger hemma?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0