Varning, varning

        Tid: 08:48:09 Datum: 2008-12-14

Jag borde ha en sådan orange varningslampa som blinkar vart jag än går för tillfället.
Jag är förkyld och hostar, är på dåligt humör och är öm i kroppen.
Blir man av med mig kan man bara följa alla äckliga näsdukar, så hittar man mig igen.
Jag hatar och vara sjuk, för jag känner mig så liten och ynklig.
 Det är så synd om mig när jag är sjuk. :-P
Jag har gått hela hösten och vintern utan att bli sjuk, då förstår jag inte varför jag ska behöva gå och bli sjuk min sista vecka på jobb.

Vad gör man när man är sjuk?
Tittar på tv hela dagarna?
Surfar? Tittar film?

Jag blir så lätt rastlös, så jag blir bara frustrerad.
 Jag tänker på en massa grejer jag skulle kunna göra, men kommer efter ett litet tag på att jag inte orkar genomföra dessa då man knappt får någon luft.

Jag ska skicka iväg sambon sedan till att handla lite apelsiner till mig så jag kan få i mig lite C-vitaminer.
Jag tror förvisso inte att de gör någon större skillnad, men man har ialla fall rent samvete. :-)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0