Tidig jul

        Tid: 15:31:51 Datum: 2008-12-23

Idag är det den 23:e och jag sitter för tillfället hemma hos mina föräldrar och väntar på att mamma ska komma hem med min ena bror och hans två döttrar. Vi ska nämligen fira lite tidig jul med hans töser eftersom de ska vara hos sin mamma imorgon - julafton. Jag börjar dock undra vart de tar vägen, för det är snart 1,5 tim sedan min mamma skickade att hon körde och hätmtade folket.

Idag mår jag fortfarande sådär....
Illamåendet kommer och går samtidigt som jag har en hel mängd känslor som skapar ett enda stort kaos. *suckar*
Jag försöker vända på allting och vara positiv och se möjligheter istället för och se på det hela negativt... men det är lättare sagt än gjort. Det känns som om jag kommer att spricka näsomhelst och bara börja gråta floder. Men.... det är väl bara och bita ihop och låtsas som om livet leker och inte kan bli bättre.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Önskar er båda en trevlig jul och var rädd om er :) kram

2008-12-23 @ 15:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0