Tack alla snälla

        Tid: 19:19:39 Datum: 2008-12-01
Så glad jag blir när jag går in och tittar min statistik över söndag och måndag.
I söndags hade jag 150 unika besökare och idag har jag haft 105 unika besökare.
Ni är så snälla och underbara som kommit för att titta in på min lilla blogg. :)
Oavsett om ni fortsätter att läsa min blogg eller inte, så tycker jag att ni varit super snälla som kommit in och hälsat på en runda. :)
Jag hoppas självklart att ni stannar kvar och följer min resa genom livet. :)

Ni är underbara!!



Till er alla som varit inne och hälsat på. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jo jag har faktiskt stora problem med min vikt. Jag håller på så mycket med kameran att jag på något sätt vet hur jag ska få mig att se mindre ut, eller nåt :P

2008-12-02 @ 08:30:23
URL: http://iomia.blogg.se.
Postat av: Natalie R

Ja visst är dom underbara - Nog för att min Lycka är min första berner, men hon är garanterat inte den sista! :D Lycka blir för övrigt fem år i April, så då är hon väl nästan jämngammal med Fatika kanske? :)



Då får jag lägga till dig på bloggkoll kanske så att jag kan hålla koll på när bilderna och andra trevliga inlägg kommer upp! Man vill ju inte missa nåt trefärgat ;)

2008-12-02 @ 11:12:17
URL: http://tricolordogs.wordpress.com
Postat av: Monica

Jag har hittat hit! roligt att läsa =)

2008-12-02 @ 16:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0