Starta eget

        Tid: 16:45:04 Datum: 2008-12-02
Jag har på senare tid funderat på och starta eget... och jag har två idéer som jag tror skulle kunna lyckas. Självklart ska jag inte genomföra bägge, det är inte ens säkert att jag genomför den ena bara. Men jag tror att de två ideérna jag har verkligen skulle kunna leda till något... men jag har ingen aningen om hur jag ska gå tillväga.
Jag har idéerna, men inte direkt de kunskaper som krävs och det betyder ju att man behöver hitta någon som kan gå med i ens idé. Jag har en person i tankarna när det gäller den ena idén, men...

Är det någon som vet hur man ska gå tillväga eller vad man ska göra ens när man har idé till eget företag?
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0