Lördag i bakandets anda

        Tid: 13:20:23 Datum: 2008-12-13
Idag är det lördag och inte vilken lördag som helst (för mig är det det, men inte för alla) för det är lucia idag.
Firar ni lucia på något speciellt sätt? Kanske en fest? Middag för vänner? Utekväll? Vi firar inte det på något speciellt sätt alls, utan det som händer kan vara att vi fikar med lussekatter och pepparkakor. :)
Pepparkakorna är oftast köpta, för jag tycker det är så tråkigt att baka pepparkakor, man bränner de så lätt. :( Men lussekatterna är hemmabakade och det är precis vad jag gör idag - bakar lussekatter. :)
 Degen står för tillfället på jäsning och ska göra så i ca 30 min till.



Självklart är inte detta (bilden ovan) den färdiga degen som står på jäsning. :-P

Vad gör jag medan degen jäser?
Jo, jag tittar på The Hills säsong 4 på MTV. De visar de tidigare avsnitten ifrån säsong 4 och ikväll kl. 17.00 visas ju ett nytt avsnitt. Jag är helt besatt av denna serie och mina favoriter är Lauren och Audrina. Om jag skulle vara tvungen att välja mellan Lauren och Audrina så skulle jag välja Audrina för hennes stil och attityd och Lauren för hennes personlighet. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0