Liten blogg testar

        Tid: 07:43:20 Datum: 2008-12-03
När man går in på större bloggar så kan man ju ofta läsa om olika gratissidor och hur de har vunnit en mängd med saker. Varje gång jag ser något sådant så tänker jag: "Ja, det är väl inte konstigt att du har vunnit med tanke på hur många läsare och besökare du har varje dag."
Jag är en aningen skeptisk till att någon med så liten blogg som jag, överhuvudtaget ska ha chansen att vinna något, men... nu har jag bestämt mig för att jag ska testa. Jag har blivit medlem på gratisgenereation och där är det meningen att man ska tjäna ihop poäng på lite olika sätt som man sedan kan växla in mot Gratis Saker .

Jag kommer att uppdatera här i min blogg hur det går för mig med sådan liten blogg och om det
verkligen är så lätt som de med stora bloggar skriver och påstår att det är.


Gratis
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0