Inte världens gladaste

        Tid: 14:41:45 Datum: 2008-12-01
Nyss hemkommen ifrån ett besök hos kuratorn och hos distriktsköterskan.
Dessa två besök var allt annat än roliga, men jag tänker inte ge upp och jag tänker inte gå och gömma mig igen. Jag tänker ta nya tag och jag tänker börja om. Hur många gånger kan man börja om egentligen? Ja, så många gånger man känner att man vill och behöver det. Där är ingen gräns för hur många gånger man kan börja om, där är ingen som kan bestämma det mer än du själv.

Jag ha bestämt mig för att försöka använda mig av bloggen lite mer, skriva oftare och skriva mina känslor och tankar jag har. Kanske kan det hjälpa mig på min resa... min resa.... min resa mot vad? Ja, mot vikten, ett lyckligare liv, träning... ja, vad du än vill att det ska vara en resa mot.

Nej, nu måste jag bege mig. Ska möta mina föräldrar på City Gross för att inhandla lite mat. Frysen och kylen är tomma... så det behövs en rejäl påfyllning. *biter mig i läppen över pengarna som kommer att flyga iväg*

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Mollie

fin blogg :)

2008-12-01 @ 18:11:00
URL: http://shuredhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0