Hosta, feber och lite illamående

        Tid: 08:50:03 Datum: 2008-12-03
Jag börjar jobba om ca 45 min och jag känner med hela kroppen att jag egentligen borde stanna hemma, men det går inte eftersom vi är underbemannade. *suckar* Det ska inte vara så på ett jobb, man ska inte behöva gå till jobbet och vara sjuk och må dåligt.... men,men.... Det är väl bara att bita ihop och jobba på.



Så här känner jag mig idag och jag hade mycket hellre varit hemma, nerbäddad i sängen eller soffan.

Vad tycker du / ni?
Är det rätt att man som personal ska behöva känna sig tvingade eller pressade
att gå till jobbet när man är sjuk för att man är underbemande?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0