Försökt somna i 1,5 tim

        Tid: 23:44:09 Datum: 2008-12-26
Jag gick och lade mig 21.30 och efter 40 min gick jag upp för en kort stund, sedan vart det tillbaka till sängen och försöka somna igen och efter 50 min gick jag upp igen och nu sitter jag här med laptopen i knäet. Har tittat lite på när sambon spelar tv-spel och druckit en kopp te också, men inte fan verkar det hjälpa.
Jag känner mig inte direkt trött och jag börjar bli en aningen irriterad då kl. nu snart är 12.00 på natten och jag vill sova. *suckar* Jag förstår inte varför jag har så svårt för och somna.



Tror jag ska gå och lägga mig igen och se om John Blund vill komma till mig nu.
Godnatt och sov gott.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0