En tuff dag

        Tid: 09:23:12 Datum: 2008-12-06
Gick upp vid 06.30 för och kissa hunden och ge henne mat.. tänkte sedan att jag skulle sova någon timme till, men det gick inte. Jag låg och snurrade och vände och vred på mig så efter 30-40 min gick jag och hämtade datorn ch surfade runder lite. Stängde datorn och gick sedan och tittade på tv och nu sitter jag här igen och skriver dagens första inlägg. Jag ska snart köra hemifrån hade jag tänkt mig... köra till Väla är tanken och vara där ungefär när de öppnar så man slipper de flesta folken.

Innan kändes tanken bra och lockande, nu känns den bara jobbig och tung. Men ... jag tänker inte stanna hemma för då blir det bara ännu jobbigare och komma hemifrån vid ett annat tillfälle. Min känsla, min ångest ska inte få stoppa mig från det jag planerat. Jag ska göra det jag tänkt och jag ska klara av det..
Det ska inte få besegra mig, jag ska vinna.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0