Dagens uppdatering

        Tid: 15:37:27 Datum: 2008-12-29
I förmiddags var jag på Arbetsförmedlingen och skrev in mig, jag blir ju arbetslös
den 1:e januari 2009.
Jag måste dock tillbaka den 5:e januari för och bli påskriven till ams. *suckar*
Tycker det är lite löjligt att de inte kan göra det själva då jag var där idag. Nu ska jag behöva köra enbart för och göra detta och det tar väl 5-10 min och fixa. Här försöker man tänka lite ekonomiskt genom att inte köra överallt i onödan och så ska man behöva köra för en sådan liten, men änså väldigt stor, grej.

Sedan jag kom hem runt 12.00 har jag ätit, surfat runder på internet, läst igenom eller ialla fall tittat igenom de papper jag fick med mig ifrån Ams (=arbetsförmedlingen) och så har jag ströket lite. Jag kan meddela att jag hatar och stryka, men det är något jag får vänja mig vid sedan när vi flyttat då vi inte har en mangel. :P

Nu ska jag försöka vila lite på soffan, framför Project Runway.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Arbetsförmedlingen är ju till sååå stor nytta för arbetslösa. Min erfarenhet av stället är att man slösar tid på att vara där på deras möte om hur deras hemsida är uppbyggd.

2009-01-04 @ 13:50:36
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0