Dagens underhållning

        Tid: 09:23:38 Datum: 2008-12-15



Bild: cdon.com

Idag är jag hemma och är sjuk och då får man ju underhålla sig på något sätt.
I vår videohylla, eller vad man ska kalla det, hittade jag första säsongen av One Tree Hill och den har jag nu slängt i dvd:en och tittar på första skivan. Tyvärr har jag bara första säsongen... så när jag sett den så har jag inget mer och titta på. :( Man skulle kanske skicka ut ett bud och köpa andra säsongen till mig... jag ska ju ändå vara hemma imorgon och onsdag också.

Någon mer än jag som tycker om denna serien?
Varför tycker du om den?
Varför tycker du inte om den?

KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0