25 års kris

        Tid: 09:49:56 Datum: 2008-12-28
Läste en fd. skolkamrats blogg och om hur hennes 25års kris såg ut.
Det låter så roligt med 25års kris och jag har inte tänkt på någon sådan förrän jag läste hennes blogg. :)
Hon skriver att det endast är 5 år kvar tills hon blir 30 år och när man är 30 ska man ha hittat mannen i sitt liv, skaffat hus, skaffat barn, ha hund och en trygg framtid.
Jag känner inte direkt någon panik över dessa saker då jag har hittat mannen i mitt liv, vi flyttar till hus i mitten/slutet av mars, vi har hund och ska ev. köpa en till och barn ska vi försöka skaffa under år 2010. Det enda jag saknar av det hon nämnde är den trygga framtiden och då menar jag arbete.

Vad jag vill uppnå på mina 5 år innan jag blir 30 år:
(utan speciell ordning)
* Jag vill ha utbildat mig.
* Jag vill ha ett fast jobb.
* Jag vill ha skaffat minst ett barn.
* Jag vill ha två hundar.
* En ny volvo. :P
* Jag vill ha gift mig.

Det är vad jag kan komma på nu.

Någon mer som ska bli 25 år nu under år 2009 som har tänkt på det som en 25års kris?
Är där något du vill ha upplevt, ha gjort o.s.v. innan du blir 30 år?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Åh men så mysigt! :D

2008-12-28 @ 18:09:45
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Monica Sjöstrand

Hej!

Jag kan känna lite med dej om det hela fast jag redan har en liten =) men snacka inte om det, jag fyller ju år inom en vecka!! SUCK

Kram på dej!

2008-12-28 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0