Snyggt från Sid and Sally

        Tid: 09:33:31 Datum: 2008-08-22
Jag var precis inne på SidandSally.com och tittade lite på deras sortiment och där var inte mycket jag tyckte om, men en sak fastnade jag för med en gång.

En vit tunika med b la virkade detaljer från Jolou.



Bara synd att priset för denna är 1500:-.
Lite för dyrt för en barnskötare, men snygg var den och jag hade gärna haft den i min garderob.
Den hade varit snygg till ett par svarta leggins eller ett par tajta jeans nu i höst.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: ♥♥DENISE DORNELL♥♥

klart de är okej=) ja gillar din blogg btw

2008-08-22 @ 10:48:39
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: pernilla rydberg

Javisst är den fin!! Kontakta JoLou www.jolou.se så kanske "dreams dressed for you" kan se till att du får den snygga tunikan från JoLou in i din garderob....

2008-08-30 @ 00:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0