Ordning & reda

        Tid: 20:34:03 Datum: 2008-08-21
Imorgonkväll ska jag försöka sätta mig ner i lugn och ro med min dator och börja pilla lite på min blogg.
Inte direkt på min design för den är jag verkligen helnöjd med, men jag ska försöka pilla lite med reklamplaceringen.
Jag får se om det blir som jag vill. :-P
 Om jag lyckas eller om jag enbart kommer att förstöra designen.
Jag hoppas verkligen inte att jag förstör den, för då blir jag verkligen ledsen.
Jag borde kanske kontakta hon som gjort min design, innan jag börjar försöka pilla med reklamplaceringen.

Ialla fall.... imorgon blir det pill med bloggen. :-)
Det ska bli kul. :-)

Nej, nu väntar duschen och sedan är det sängen.
Börjar 07.00 imorgon.... slutar 13.00.... men vi får se när jag slutar.

Hörs imorgon!!
Natti, natti

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0