Gratis är toppen.....

        Tid: 16:41:43 Datum: 2008-08-11
..... och om du också tycker det så registrera dig på GratisMakeUp.se

Jag är en sådan person som är skeptisk till det mesta där ordet Gratis är med, men denna gången var jag bara tvungen till att testa på. :-)
Jag är en tjej och de flesta tjejer, dock inte alla, tycker om smink, parfymer och andra härliga saker men tycker kanske som jag att det är dyrt många gånger.
Jag t ex använder märket Clinique till ansiktet då jag har problem med finnar och det märket är tyvärr inte så billigt. :-(
Vad kan då vara bättre än och vara med och försöka samla ihop poäng som ger GRATIS presentkort på Kicks?!!




Vill du också få Gratis presentkort hos Kicks? Följ pilen och klicka------ > GratisMakeUp.se
Som tack får du 50 startpoäng.
KATEGORI » Petra tipsar | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0