Filmdags, The Eye

        Tid: 18:12:36 Datum: 2008-08-17
Efter att vi lagat middag och ätit så kommer pågen med en film, The Eye, och frågar om vi ska kolla på den.
Visst säger jag och lägger mig tillrätta i soffan med popcorn... hmmm....
Nu ångrar jag att jag valde och se filmen. Jag är inte så förtjust i skräckfilmer, trots att det är ljust ute.
Jag tycker dock att Jessica Alba spelar huvudrollen väldigt bra.



Filmen handlar om en tjej som varit blind sedan hon var 5 år, tror jag. Hon och hennes syster lekte med smällare och så blev hon blind. Nu har hon gjort en ögontransplantation och med den så börjar hon se en massa konstiga och hemska saker. Man får följa tjejen, Jessica Alba, på hennes resa med de nya ögonen. Hur den slutar vet jag inte, för vi tittar fortfarande på den.

KATEGORI » Tv / Film / Böcker | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sara

tack ! hur är det med dig ? :)

2008-08-17 @ 19:06:16
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0