Äntligen

        Tid: 16:13:14 Datum: 2008-08-11
Nu äntligen kommer dagens första inlägg. :)
Började jobba kl 06.00 imorse och slutade kl. 12.00.
När jag kom hem satt pågens syster och hennes lilla dotter här utanför, så jag fick lite besök någon halvtimme. :)
När jag ser lilla Nellie, blir jag så väldigt barnsjuk. Det ser så mysigt ut med en liten en i ens liv.
Men jag kan säkert tänka mig att det inte är enbart en dans på rosor.
:-P Men det ser ändå så mysigt ut.
När de sedan åkt hem, så åkte dammsugaren fram en runda och kan man tänka sig, vi hade ett golv. *fnissar*
Sedan har det bara varit slöa och slappa sedan dess.
 Har precis ätit mina knäckemackor med ägg och kaviar som blivit något av en standard för mig att äta.
Jag undrar när jag ska tröttna på dem.... för jag äter minst en sådan macka om dagen.

Vad händer ikväll då?
Mest troligast kommer där en som ska köpa vår Orbitrek och när det är avklarat så ska vi bege oss till gymmet. :)
Jag riktigt längtar till gymmet idag kan jag tala om.
Jag vill verkligen dit och köra hårt.
Hoppas jag kan komma ihåg övningarna som vi bytade ut förra veckan.
*hmmmm.... funderar*
Om inte så får jag väl ringa brossan. :-P

Nej, nu ska jag gå och byta om till mina träningskläder.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0